eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny ("ebiznes.bsr.krakow.pl") ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?
    3. Zawsze kończ pracę korzystając z polecenia: Wyloguj

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
  7. Nie otwieraj podejrzanych i niespodziewanych załączników z poczty e-mail od nieznanych nadawców
  8. Nie używaj do logowania adresu lub linku podesłanego w wiadomości e-mail
  9. Dbaj o aktualizację programu antywirusowego, oprogramowania przeglądarki oraz systemu operacyjnego

Serwis ebiznes.bsr.krakow.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Więcej



W celu usprawnienia działania usługi (dywersyfikacja kanałów dystrybucji), od dnia 01.10.2015 r. SMS-y z hasłami jednorazowymi otrzymywane z Banku będą w polu nadawcy zawierały nazwę BSKRAKOW lub dotychczasowy numer nadawcy.

Szanowni Klienci,


W związku z możliwymi próbami ataku na Klientów bankowości elektronicznej polegającymi na próbie przekierowania Klienta na sfałszowane strony Banku, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i zwracanie uwagi na otrzymywane wiadomości e-mail mogące zawierać fałszywe informacje (linki do stron), a sugerujące iż wiadomość ta została przesłana przez Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie.
Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na nietypowe komunikaty podczas logowania (np "PROSZĘ CZEKAĆ") oraz podejrzane incydenty takie jak otrzymywanie SMS autoryzacyjnych lub żądanie podania hasła jednorazowego mimo braku operacji wymagającej autoryzacji. O wszelkich incydentach należy poinformować Bank.
W związku z pojawiającymi się nowymi zagrożeniami dla Klientów bankowości elektronicznej zalecamy zapoznanie się z informacjami na ten temat, jak również poradnikiem Związku Banków Polskich
Z poważaniem
BSR w Krakowie


Zmiana taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych i rolników od dnia 01.08.2016r. - więcej



Doładowania telefonów komórkowych
Doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z doładowaniem telefonów w tym reklamacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media, pod numerem nr tel. 58 7604 844 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika Operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00 lub na adres e-mail: bok@bm.pl
Zapoznaj się z Regulaminem
oraz informacją o kwotach doładowań. Jeśli chcesz, aby została wystawiona faktura, zarejestruj swoje dane po zalogowaniu Zasilenie - faktura