Logowanie do systemu eCorpoNet
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
- Nie otwieraj podejrzanych i niespodziewanych załączników z poczty e-mail od nieznanych nadawców
- Nie używaj do logowania adresu lub linku podesłanego w wiadomości e-mail
- Dbaj o aktualizację programu antywirusowego, oprogramowania przeglądarki oraz systemu operacyjnego
Serwis ebiznes.bsr.krakow.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Więcej
Serwis telefoniczny eBSR-BIZNES: 12 430 05 34 lub 12 257 11 06
(od poniedziałku do piątku 07:00 - 18:00, w soboty 07:30-13:30)
Usługa eBSR-BIZNES działa w oparciu o zainstalowane oprogramowanie java. Nowe wersje java do pobrania ze strony:
https://java.com/pl/download/
Zależnie od systemu wybieramy odpowiednią wersję (np. dla 32bit: Windows x86 Offline 61,55 MB jre-8u181-windows-i586.exe, dla 64bit: Windows x64 68,47 MB jre-8u181-windows-x64.exe).
Szanowni Klienci,
W związku z możliwymi próbami ataku na Klientów bankowości elektronicznej polegającymi na próbie przekierowania Klienta na sfałszowane strony Banku, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i zwracanie uwagi na otrzymywane wiadomości e-mail mogące zawierać fałszywe informacje (linki do stron), a sugerujące iż wiadomość ta została przesłana przez Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie.
Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na nietypowe komunikaty podczas logowania (np "PROSZĘ CZEKAĆ") oraz podejrzane incydenty takie jak otrzymywanie SMS autoryzacyjnych lub żądanie podania hasła jednorazowego mimo braku operacji wymagającej autoryzacji. O wszelkich incydentach należy poinformować Bank.
W związku z pojawiającymi się nowymi zagrożeniami dla Klientów bankowości elektronicznej zalecamy zapoznanie się z informacjami na ten temat, jak również poradnikiem Związku Banków Polskich
Z poważaniem
BSR w Krakowie
Doładowania telefonów komórkowych
Doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych
z doładowaniem telefonów w tym reklamacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media,
pod numerem nr tel.
58 7604 844 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika Operatora)
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00
lub na adres e-mail:
bok@bm.pl
oraz informacją o kwotach doładowań. Jeśli chcesz, aby została wystawiona faktura, zarejestruj swoje dane po zalogowaniu
Zasilenie - faktura