eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny ("ebiznes.bsr.krakow.pl") ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?
    3. Zawsze kończ pracę korzystając z polecenia: Wyloguj

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
  7. Nie otwieraj podejrzanych i niespodziewanych załączników z poczty e-mail od nieznanych nadawców
  8. Nie używaj do logowania adresu lub linku podesłanego w wiadomości e-mail
  9. Dbaj o aktualizację programu antywirusowego, oprogramowania przeglądarki oraz systemu operacyjnego

Serwis ebiznes.bsr.krakow.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Więcej

Informujemy, że od dnia 07.11.2016 r. funkcjonalność bankowości internetowej została poszerzona o możliwość realizacji przelewów w systemie SORBNET bez względu na kwotę przelewu. Prowizja za przelew SORBNET poniżej 1 000 000 zł wynosi 40 zł. Przelewy w kwocie równej i wyższej niż 1 000 000 zł tak jak dotychczas są realizowane w systemie SORBNET. Prowizja nie uległa zmianie i wynosi 20 zł.


W celu usprawnienia działania usługi (dywersyfikacja kanałów dystrybucji), od dnia 01.10.2015 r. SMS-y z hasłami jednorazowymi otrzymywane z Banku będą w polu nadawcy zawierały nazwę BSKRAKOW lub dotychczasowy numer nadawcy.

Szanowni Klienci,


W związku z możliwymi próbami ataku na Klientów bankowości elektronicznej polegającymi na próbie przekierowania Klienta na sfałszowane strony Banku, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i zwracanie uwagi na otrzymywane wiadomości e-mail mogące zawierać fałszywe informacje (linki do stron), a sugerujące iż wiadomość ta została przesłana przez Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie.
Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na nietypowe komunikaty podczas logowania (np "PROSZĘ CZEKAĆ") oraz podejrzane incydenty takie jak otrzymywanie SMS autoryzacyjnych lub żądanie podania hasła jednorazowego mimo braku operacji wymagającej autoryzacji. O wszelkich incydentach należy poinformować Bank.
W związku z pojawiającymi się nowymi zagrożeniami dla Klientów bankowości elektronicznej zalecamy zapoznanie się z informacjami na ten temat, jak również poradnikiem Związku Banków Polskich
Z poważaniem
BSR w Krakowie

Zmiana taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych i rolników od dnia 31.10.2016r. - więcej



Doładowania telefonów komórkowych
Doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z doładowaniem telefonów w tym reklamacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media, pod numerem nr tel. 58 7604 844 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika Operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00 lub na adres e-mail: bok@bm.pl
Zapoznaj się z Regulaminem
oraz informacją o kwotach doładowań. Jeśli chcesz, aby została wystawiona faktura, zarejestruj swoje dane po zalogowaniu Zasilenie - faktura