-
Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
-
Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
- Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny ("ebiznes.bsr.krakow.pl") ?
- Czy certyfikat jest ważny?
- Zawsze kończ pracę korzystając z polecenia: Wyloguj
Logowanie do systemu eCorpoNet
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
- Nie otwieraj podejrzanych i niespodziewanych załączników z poczty e-mail od nieznanych nadawców
- Nie używaj do logowania adresu lub linku podesłanego w wiadomości e-mail
- Dbaj o aktualizację programu antywirusowego, oprogramowania przeglądarki oraz systemu operacyjnego
- Nie instaluj aplikacji wykorzystujących usługę pulpitu zdalnego
Serwis ebiznes.bsr.krakow.pl używa plików cookies. Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.Więcej
KONTAKT
Uprzejmie informujemy, że od 26.07.2022 r. telefoniczny serwis bankowości elektronicznej w nowej odsłonie jest dla Państwa dostępny 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia.
Serwis jest dostępny pod dotychczasowym nr 12 430 05 34.
Udostępniamy również dla Państwa nowy nr telefonu: 801 333 200 (opłaty za połączenie wg taryfy operatora)
Natomiast dotychczasowy nr 12 257 11 06 został wyłączony 19.08.2022 r.
BEZPIECZEŃSTWO
W związku z możliwymi próbami ataku na Klientów bankowości elektronicznej polegającymi na próbie przekierowania Klienta na sfałszowane strony Banku, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i zwracanie uwagi na otrzymywane wiadomości e-mail mogące zawierać fałszywe informacje (linki do stron), a sugerujące iż wiadomość ta została przesłana przez Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie.
Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na nietypowe komunikaty podczas logowania (np "PROSZĘ CZEKAĆ") oraz podejrzane incydenty takie jak otrzymywanie SMS autoryzacyjnych lub żądanie podania hasła jednorazowego mimo braku operacji wymagającej autoryzacji. O wszelkich incydentach należy poinformować Bank.
W związku z pojawiającymi się nowymi zagrożeniami dla Klientów bankowości elektronicznej zalecamy zapoznanie się z informacjami na ten temat, jak również poradnikiem Związku Banków Polskich
● Uwaga na oszustów, którzy podają się za pracowników Banku!
Po więcej informacji proszę kliknąć tutaj.
● Uwaga na oszukańcze serwisy internetowe, które oferują kryptowaluty i inwestycje na rynku Forex. Działaj ostrożnie i rozsądnie.
Po więcej informacji proszę kliknąć tutaj.
● Ostrzeżenie przed oszustami
powołującymi się na nadzór KNF w zakresie transakcji wymiany kryptowalut.
● UWAGA! przestępcy atakują przedsiębiorców korzystających z Programu Tarcza Finansowa PFR.
Komunikat Komendy Głównej Policji.i ZBP
OPROGRAMOWANIE
Usługa eBSR-BIZNES działa w oparciu o zainstalowane oprogramowanie java. Nowe wersje java do pobrania ze strony: https://java.com/pl/download/
Zależnie od systemu wybieramy odpowiednią wersję (np. dla 32bit: Windows x86 Offline 61,55 MB jre-8u181-windows-i586.exe, dla 64bit: Windows x64 68,47 MB jre-8u181-windows-x64.exe).
DOŁADOWANIA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
Doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z doładowaniem telefonów w tym reklamacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media, pod numerem nr tel. 58 7604 844 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika Operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00
lub na adres e-mail: bok@bm.pl.
Zapoznaj się z Regulaminem oraz informacją o kwotach doładowań. Jeśli
chcesz, aby została wystawiona faktura, zarejestruj swoje dane po zalogowaniu Zasilenie - faktura